Nový článek
Nový článek
Kategorie

Nechal se Šenkapoun kvůli copywritingu přejmenovat?

Deset rad pro začínající copywritery.

Nechal se Šenkapoun kvůli copywritingu přejmenovat?

Jak už asi víte, strávila jsem pár dní na copywriting.cz. To jenom abych obhlédla situaci, o výdělku nemůže být řeč. Došla jsem k nemilému závěru, že hledat na tomto serveru slušnou zakázku je nemožné. Sama jsem tam pár textů za padesát korun napsala. Ptáte se proč? Dělám to prostě pro zábavu. A když se přenesu o desetiletí zpět, bývala jsem taky poněkud nespořádaná studentka obchodní akademie:) Tím narážím na článek Pavla Šenkapouna, který má to štěstí, že si říká 2000Kč za normostranu. Z mého úhlu pohledu je to trochu nadsazené, ale proč ne. Ten člověk se snad nechal kvůli copywritingu i přejmenovat! Ale víte, co se musí stát, než se stanete copywriterem, který bere za svou práci přiměřené peníze? 

Zde překládám deset rad pro začínající copywritery:

1) Vytvořte si svůj web.

2) V záhlaví webu umístěte duchaplný slogan, který vás jakože vystihuje.

3) Velikost písma zvětšete na 300%. 

4) Pište o sobě jako o někom, kdo ví, jak na to.

5) Publikujte zdlouhavé články o copywritingu, které však mají bulvární nadpisy.

6) Předstírejte, že se vyznáte v jazyce. Klidně nahazujte češtinářské články, které vaší erudovanost potvrdí.

7) Předstírejte, že se vyznáte v marketingu a obsahových strategiích, samozřejmě i dalších přidružených oborech

8) Napište tři články za 50 korun, ať máte alespoň nějaké reference. 

9) Pořiďte si twitter a sledujte copywritery.

10) Hlavně předstírejte, že umíte psát.

V příštím díle budeme vybírat vhodné fráze!

Zpět nahoru